Conclusions finals de l'assignatura

Abans d'acabar el meu blog, vull realitzar una mirada enrere del que ha estat per mi aquesta assignatura.

És cert que a causa de la situació actual de pandèmia, els inicis de l'assignatura no van ser el millor possible, ja que les sessions en línia van ser de vegades una mica feixugues tot i que molt enriquidores. Per sort això no va durar gaire i de seguida vam poder anar a la universitat de manera presencial a fer educació física.

En termes generals m'emporto molts aspectes positius d'aquesta assignatura. Primerament vull destacar que totes les sessions han estat participatives i sempre hem adquirit els coneixements pertinents a l'assignatura de manera pràctica, realitzant les coses per nosaltres mateixos i extraient conclusions. Penso que aquesta és la millor manera d'aprendre, o com a mínim la que més perdura en el temps.

Totes les sessions se m'han fet molt amenes, sí que és cert que la sessió teòrica del currículum va ser una mica més feixuga, però va ser un cas aïllat i va ser causat per la COVID. Aquestes sessions en línia que van ser una mica més pesades es van compensar realitzant metodologies cooperatives utilitzant recursos com el Kahoot.

Un altre aspecte que m'ha agradat molt és que l'assignatura no s'ha quedat només dins de l'aula sinó que ens ha acompanyat a les nostres vides quotidianes. Amb la "fitcoinrace" se'ns va incentivar als alumnes per tal que féssim activitat física diària. Una altra forma en la qual l'assignatura ens ha acompanyat ha estat amb els reptes físics individuals. Jo, per exemple, cada vegada que he tingut temps em posava a fer malabars. Així doncs, hem pogut veure no només com poder ensenyar educació física, sinó com podem implantar aquesta dins de la vida dels infants.

Com a autocrítica podria dir que és cert que hi ha vegades que he deixat la feina una mica per al final, com per exemple algunes entrades d'aquest propi blog. Tot i això, durant tota l'assignatura he intentat mostrar-me participatiu a classe i assistir a totes les sessions.

També com a autocrítica, vull destacar que per a mi no ha estat gens fàcil l'elaboració del blog, ja que és la primera vegada que ho feia i he hagut d'anar veient vídeos a internet sobre com elaborar un blog. Per això mateix, tot i que ho he intentat, no he estat capaç d'organitzar el meu blog creant diferents pàgines i pestanyes. En comptes d'això, ho he intentat realitzar de la manera més entenedora i organitzada possible: totes les entrades del meu blog estan numerades i endreçades per ordre cronològic amb tots els continguts i sessions que hem treballat al llarg de l'assignatura.

Així doncs i per acabar, puc dir que estic molt satisfet amb el que he fet a l'assignatura, ja que m'emporto eines que em seran molt útils al meu futur com a docent, no només pel que fa a l'educació física, sinó que sento que he crescut com a mestre. Moltes gràcies per haver-me acompanyat fins aquí i ens veiem aviat.

Comentarios

Entradas populares de este blog

14 Cursa d'orientació per la uab