15 Repte físic individual resultat

Per dir adéu a aquest blog (que potser en un futur seguirà desenvolupant-se) vull deixar constància de l'evolució que he tingut al meu repte físic individual. Més o menys a l'inici de començar l'assignatura, tots els alumnes ens vam proposar realitzar un repte físic que havíem de millorar al llarg del curs.

El meu repte físic consistia a realitzar malabars amb tres elements. Més concretament amb fruits. Quan vaig començar, només sabia fer coses molt bàsiques com malabars amb dos elements a dues mans, i començar a fer malabars amb dos elements amb una sola mà o amb tres elements i dues mans, però no durava més de 2 segons.

A dia d'avui, puc afirmar que estic molt content amb el resultat obtingut, ja que he aconseguit fer malabars amb tres elements i amb una mà. En el següent vídeo podeu veure quin és l'estat final del meu repte físic amb malabars.


 

Comentarios

Entradas populares de este blog

14 Cursa d'orientació per la uab