12 La dansa és cosa teva

Per motius de salut, no vaig poder assistir a aquesta sessió. Tot i això, havent llegit els documents en referència a aquest apartat, m'agradaria fer una petita reflexió.

Primerament, vull dir que tot i no haver estat present a la sessió he fet lectura del document previ a la sessió i he realitzat els exercicis que aquest proposa. He de confessar que m'ha costat moltíssim fer aquests exercicis. La dansa és una activitat amb la qual personalment mai m'he sentit còmode i que tampoc em va gens bé. Sóc conscient que la dansa és una eina que serveix per comunicar així com moltes altres, però jo no sóc capaç d'endinsar-me fins a aquest punt. En l'àmbit personal només sóc capaç de viure la dansa com l'intent de reproduir certs passos tot i ser conscient que va molt més enllà d'això.

Sé que cal treballar la dansa amb els infants i que encara que a mi no m'agradi ho hauré de fer quan sigui mestre, ja que és una eina més que estaré donant als meus nens i nenes per expressar-se, relacionar-se, etc.

El resum d'aquesta reflexió que volia fer és que entenc la dansa com a habilitat motriu, eina per a expressar i comunicar i també com una bona activitat física. Però tot i que m'agradaria, fins al moment jo no he estat capaç de sentir la dansa com a tal.

Comentarios

Entradas populares de este blog

14 Cursa d'orientació per la uab